[diskussion] Ny information gällande LUG .se!

Pontus Öhman kirill at hundkoja.com
Fre Juli 2 12:11:02 CEST 2010

Hej igen!

Har kommit fram till detta;

Virtuell server.
SQL databas, gärna MySQL.
Ubuntu Server som OS.
FTP-konto
Behöver jag SSH nyckel?

Om ni kunde ordna fram detta så att jag får de uppgifter jag behöver så
jag kan börja labba med detta!

Sen en annan fråga, sitter som Admin i Ubuntu Sverige och en förfrågan
kom upp om vi fick använda oss av LUG.se för maillistor för
releasefester framöver. Eftersom LUG.se är ju avsatt för LUGar så ser
jag inget hinder. Det är ni som bestämmer.

//Pontus