[diskussion] Jag ger upp nu gällande LUG . se hos er!

Jonas Björk jonas at jonasbjork.net
Tis Juli 20 16:35:26 CEST 2010

Utan att vara direkt inblandad i varken föreningen eller LUG.se numera kan
jag ju bara konstatera att de senaste två veckorna har det varit semester
med fint väder i Sverige. Iaf jag har förståelse för att man inte får snabba
svar under den här årstiden..

mvh/ jonas björk, Helsingborg

E-mail policy: http://five.sentenc.es/