[diskussion] Boka 18 september - IRL 2010 - Linux seminarium

Roger Sinel rsinel at bredband.net
Fre Juni 18 18:06:46 CEST 2010

Hej Peter,

Vi tacka Ja till erbjudandet om en presentation om "Ninja, Nagios Is Now
Just Awesome" och till "vatten på flaska."

Vi från styrelsen kontakta dig lite närmare evenemanget med flera
detaljer.

--
Mvh
Roger Sinel
roger.sinel at nordickiwi.com
www.nordickiwi.com

+ gpg key -- http://www.nordickiwi.com/rsinel.asc
+ fingerprint -- F0EF 2C17 99CA DC06 132A 967F B642 D0BA 6503 87C7