[diskussion] Ang.: Snacka om Linux i Jönköping ?

Daniel Artfors daniel at artfors.se
Fre Mars 26 12:50:08 CET 2010

Jag satt har i bilen och funderade över frågan och kom fram till att ja,
någon representant som är ute och talar och föreläser om Linux är vad vi
behöver. Jag skulle kunna tänka mig att göra det men det finns visste
restriktioner. Det måste finnas ett material. Och om exempelvis jag, som då
åker från från Göteborg, antagligen en arbetsdag måste få någon typ av
ersättning. Med material menar jag att man kan inte bara åka ut och "snacka
linux" utan något mer mat nyttigt. Ett föreläsningsmaterial.

Skickat från min HTC Hero.

Den 3 25, 2010 6:15 PM, "Anders S Lindbäck" <anders.lindback at linuxbolaget.se>