[hjalp] Färglaserskrivare till Linux

Anders Lindbäck anders.lindback at linuxbolaget.se
Sön Feb 18 20:24:27 CET 2007

Funderar på att skaffa en färglaserskrivare för att ersätta min 7 år gamla svartvita
laserskrivare som börjar bli för kinkig. Skriver inte ut så många ark per år så
jag behöver inget avancerat men tänkte det skulle vara roligt och kunna få
färglaserutskrifter.

Det finns ett antal olika billiga färglaserskriver numera och tänkte fråga här
om det är någon som provat på någon av dessa under Linux för att ge mig råd om
vilka som kan vara intressanta och titta närmare på och som någon annan fått
att fungera under Linux utan problem ?

Vilken skall man satsa på tycker du ?

--
Anders Lindbäck
EPO guidelines 1978: "If the contribution to the known art resides