Re: [hjalp] gnome och åäö

Murat Alp morat.alp at gmail.com
Sat Feb 24 21:22:30 CET 2007

Hej Karl-johan
Har du kollat vilket språk som är installerat genom inställningar /
tangentbord.

Vet att jag hade problem en gång och det var inte för att det var felaktigs
språk.
Utan  det berodde på en miss som man hade gjort. Kopierade den finska
tangenbordslayoten.
Och skapade en egen minns inte exakt vad jag gjorde. Kan kolla det senare.
Om ovan inte funkar.