Sv: [hjalp] Är detta rätt e-mail address?

Sten Grönberg puv at telia.com
Tis Feb 27 14:56:53 CET 2007

Korrekt adress, välkommen.
Sten G

----Ursprungligt meddelande----
Från: vaxxipooh at yahoo.se
Datum: Feb 27, 2007 1:44:58 PM
Till: "hjalp at lists.se.linux.org" <hjalp at lists.se.linux.org>
Ärende: [hjalp] Är detta rätt e-mail address?

Hejsan :)

Jag har "varit indisponibel" p.g.a dum ISP - men nu undrar jag bara:
är detta den rätta addressen till listan? (kanske dum fråga men ändå).

Ha de bra
Vaxx
Tuesday, February 27, 2007

 /\_(\/)_/\   Per Ronny Westin | AKA Vaxx | vaxxipooh at yahoo.se
 \(^^--^^)/            MSN: ronnywestin at hotmail.com

"alltsa, det farliga med at argumentera distar med Kluringen e att han
faktiskt motiverar sig ruskigt bra"
Min Webbsida: < http://kahli.homeunix.org >
+-----
Gulf Geraldton Kosovo Smith Ft. Meade WISDIM Dake SASCOM Scud jaws
ISG
gorilla GPMG Aum DST IG BLU fish 1080H Aldergrove Information
Terrorism
-----+