SV: Re: [hjalp] Moderkort

Erling Hellenäs erling.hellenas at runbox.com
Tors Mars 15 14:19:48 CET 2007

Re: SV: Re: [hjalp] ModerkortHej alla !

BIOS-et brukar ha någon typ av minne som man kan nollställa genom en bygling
på kortet. Det verkar vara värt att prova.

Hur man bränner om BIOS brukar stå i BIOS-manualen till det gamla BIOS-et.
Om datorn inte fungerar så att man kan bränna själv, så finns det företag
som gör det snabbt och lätt för runt 10 $.

Med vänliga hälsningar

Erling Hellenäs