[hjalp] Firefox 3

Patrik Strömberg patrik at cudobh.net
Sön Aug 31 10:36:35 CEST 2008

Med risk för att bli utskälld...

Har testat Firefox 3 på Linux, Windows och Mac i en vecka och har gått
tillbaka till 2:an nu. Skälet: jag underhåller ett par sajter med
hjälp av Typo3 och Joomla och där funkar inte WYSIWYG-editorn alls
under FF3 (?!!!???), något den gör under FF2. Men snygg var den i alla
fall...

/Patrik Strömberg