[hjalp] hjälp

Bengt-Olof Petersson bengt-olof at helsingborg.bostream.se
Sat Dec 20 12:01:10 CET 2008

Jag tycker du skall börja med att fundera på vad du har din dator vad gäller sparade bilder, dokument etc.
Sedan kan du börja med att tanka ner Wubi Ubuntu installer för Windows detta gör att inte tar bort Windows installationen utan kan välja vilket O/S du vill använda.

Med vänlig hälsning
Bengt-Olof Petersson
Jämtlandsgatan 16
26531 Åstorp