[hjalp] Netgear WG511 v2 54 Mbps Wireless PC Card

Anders Jonsson ajonsson at swipnet.se
Ons Juni 18 21:45:28 CEST 2008

Hej igen

Problemet löst tack vare din och vissa forums hjälp. Drivrutinerna för Win 2000 och NdisWrapper gjorde susen. Konfigureringen var knepigare men där fick jag hjälp av min dotters kille som är en liten hacker. Enligt vissa forum skulle kort av samma märke och typ men "made in Taiwan" vara knepigare än samma produkt "made in China", mitt kort är ett Taiwan-kort.

Nu gäller det bara att lära sig Unix-kommandon.

//Anders