[hjalp] klona system

niclas njacobsson at yahoo.se
Sön Okt 26 20:35:06 CET 2008

MÃ¥nga tack!
Clonezilla blir förstahandsalternativet nån kväll denna vecka. Jag
bekräftar "från den andra sidan". Blir det för mycket strul var det nu kan
vara kör jag med Marcus Rejås förslag, (det verkar vara mer pill men lite
roligare och vart och ett av momenten verkar inte krångliga)

Efter att i stort sett varit borta från linuxpillandet i 5 år med att driva
upp ett tvillingpar till drygt 5 år börjar man få lite tid över igen. Min
nivå är både ibland hyfsat avancerad och ibland nybörjare, jag märker att jag
glömt många gamla bashkommandon hela tiden men jag körde i alla fall när det
begav sig några tidiga linuxdistributioner med allt vad det innebar i
installationsfasen.

Tack igen
Niclas