[hjalp] Sammandrag av hjalp, Vol 18, Utgåva 5

Fredrik Söderlund fille.sod at telia.com
Sön Sep 14 19:27:47 CEST 2008

Den Sunday 14 September 2008 12.00.01 skrev hjalp-request at lists.se.linux.org:
> Skicka meddelanden som ska distribueras till hjalp till:
> 	hjalp at lists.se.linux.org
>
> För att anmäla dig till eller avanmäla dig från listan via Internet,
> gå in på:
> eller skicka ett e-postbrev till
> 	hjalp-request at lists.se.linux.org
> med ordet 'help' i ämnesfältet eller som innehåll.
>
> Du kan nå ansvarig(a) person(er) för listan på
> 	hjalp-owner at lists.se.linux.org
>
> När du svarar på e-postbrev till listan, var vänlig och ändra
> ämnesfältet så att det är lite mer beskrivande än bara "Re: Innehåll
> av hjalp sammandrag..."

> [...]

Hej Själv kör jag ett dwl-g650 funkar fint som snus under linux och med
mjukvaran Madwifi detta var problem men mitt problem vara att pcmcsi bussen
var strulig ....

men enligt techsuportforum skall du köra detta

iwconfig eth1
iwconfig eth1 essid (your network id)
iwconfig eth1 key (your wep key)
dhclient eth1