[hjalp] gentoo

Tobias Nyström lejban at gmail.com
Fre Sep 26 19:27:48 CEST 2008

Hej,

jag har använt Gentoo i många år, dock valt att använda debian i
första hand på produktionsservrar (och i andra hand centOS), och hemma
kör jag idag ubuntu.
Anledningen till att jag inte längre använder Gentoo är helt enkelt
att det är för mycket underhåll.
På en produktionsserver blir det väldigt snabbt ofördelaktigt när man
räknar tid som pengar.

MVH
Tobias Nyström