[hjalp] Thunderbird klicka på http länkar ?

Per Ronny Westin vaxxipooh at yahoo.se
Tors Jan 22 10:43:40 CET 2009

Jonas Islander skrev:

> Räcker det inte att ha en standardwebbläsare ("default browser") på
> datorn, vilken som helst?
>
> Min Thunderbird har alltid öppnad länkar i standardwebbläsaren, utan
> några speciella inställningar.

Hmm det går då inte här - kör slackware 12.02 - kde 3.5.10
men jag ska kolla om det där "default browser" men jag tror
det är i thunderbirds setup man ska lägga till protokollet
för http https o.s.v me jag har ju GLÖMT hur man gör!!!

/Ha de  bra

 /\_(\/)_/\   Per Ronny Westin | AKA Vaxx | vaxxipooh at gmail.com
 \(^^--^^)/             MSN: ronnywestin at hotmail.com
                         http://kahli.homeunix.org
+-----
MI-17 Locks 777 CTU NADDIS buzzer Tools AVN S.E.T. Team SE ST1 Chelsea
Wackenhutt recondo UXO NSWT NAAP EAM Gray Data Compsec curly Chicago Crust
-----+