[hjalp] Ang: Re: ubuntu o skype

bengtgunnar at comhem.se bengtgunnar at comhem.se
Sat Mars 27 14:00:34 CET 2010

Hej!
Jag är sedan länge hemma från Spanien. Jag vill bara tacka dig för din
bredvillighet att hjälpa när jag hade problem. Förklaringen till min avbrutna
kommunikation är att jag bodde på en i alla andra avseenden utmärkt
campingplats, men internetuppkopplingen fungerade för det mesta mycket dåligt,
ofta inte alls. Och inte är det lätt att klaga heller när servicen är gratis.
   Problemet med ljud har jag till stora delar löst, en hel del har jag lärt
mig om Ubuntu och något har trorligen programmets funktion förbättrats vid
någon av de fina uppdateringarna.
  Hjärtligt tack!
Bengt

räddare i nöden"<hjalp at lists.se.linux.org>
>Ärende: Re: [hjalp] ubuntu o skype
>
>Jag fick en skype telefon i present  - funkade aldrig. Däremot går det bra att
använda ett headset till min dator (med Ubuntu).  Köp ett billigt headset och
prova.