[hjalp] Mobiltbredband

Per Ronny Westin prwestin at yahoo.se
Mon May 17 08:09:52 CEST 2010

On Sun, May 16, 2010 at 08:53:50PM +0200, J M (jom.54 at hotmail.com) wrote this amazing stuff:

> Hej.
>
> Vill ha hjälp med att vad för bredband jag ska ha till LINUX.
>
> Har varit på olika bolag , men det är ingen som vet om det funkar med deras mobiltbredband.
>

> MVH Janne Mattsson..........

Har du någon version av Ubuntu (jag har version 8.10) och jag köpte
ett mobilt bredband från 3 från noyess.se (199:-) med en veckas
förbetald surf - det var bara att plugga in och köra, modemet var
ett Huawei 220 ... Prova detta

Mvh
Ronny
--
måndag 17 maj 2010

 /\_(\/)_/\   Per Ronny Westin | AKA Vaxx | prwestin at yahoo.se
 \(^^--^^)/            MSN: ronnywestin at hotmail.com
                         http://kahli.homeunix.net

market Daisy .li spies NSRB Mexico 3210 EG&G Jiang Zemin
NAVELEXSYSSECENGCEN Vanuatu SBI 7NL SBS NSP 226 STEEPLEBUSH