[hjalp] Hej! Lite hjälp skulle vara välkommet.

Kristoffer Grundström kristoffer.grundstrom1983 at gmail.com
Tors Dec 29 06:54:08 CET 2011

Hej & god fortsättning på jule-tiden så här inför det nya året!
Kristoffer heter jag.
Jag har stött på ett litet problem som jag behöver hjälp med & hoppas
att någon här har tid att hjälpa mig.
Nu är det så här att jag har införskaffat mig en Samsung Galaxy Tab P1000.
Plattan är o-märkt (unbranded).
Jag HAR rootat, men inte flashat plattan.

Här är min LQ-tråd med lite information som jag har lyckats få ut från den:

http://www.linuxquestions.org/questions/linux-software-2/is-it-possible-to-get-into-shell-when-youre-in-recovery-mode-to-copy-a-device-block-919735/

*#1234# visar:

PDA: P1000XWJP9

PHONE: P1000XXJPZ

CSC: P1000NEEJP1

Till min fråga:

Jag vet att det finns en custom recovery till denna platta, men bara
till den märkta (branded) modellen, hur kan jag utnyttja detta till min
fördel?

Det vore bussigt om någon hade tid & lust & kunnande att hjälpa mig.

/Kristoffer