[hjalp] Migrering av Thunderbird mail från 2.0 till 3.1

Patrik Strömberg patrik.stromberg at live.se
Ons Juni 22 08:08:24 CEST 2011

Inte direkt hjälp men väl moraliskt stöd:

Har tittat lite på hur Thunderbird lägger sina filer och jag har inte
sett att man ändrar i katalogstrukturen. Men som du skrev vid flytt
mellan Windows och Linux ställer ÅÄÖ till det så ett tips innan
migerering är att namnge mappar med "engelsk skrivmaskin" "Lappar"
iställer förr "Läppar" te.x.

I övrigt önskar jag dig lycka till

Mvh,

Patrik Strömberg