[selinux-medlem] Träff i Göteborg 2:a till 3:e juli

Marcus Rejås rejas at se.linux.org
Mon Juni 6 22:04:17 CEST 2005

Hej!

Du får detta brev för att du är medlem i Svenska Linuxföreningen.

Jag skriver detta brev av två anledningar, dels för att helt enkelt
önska dig en riktigt trevlig sommar och dels för att påminna dig om att
du är välkommen på Svenska Linuxföreningens träff den 2:a till 3:e juli
i Chalmers lokaler i Göteborg.

Det är föreningens första riktiga träff dit alla medlemmar (och även
andra) är välkomna. Arbetsgruppen som jobbar med träffen, och som har
gjort ett kanonjobb, har sammanställt all information om träffen på en
sida på vår webbplats (länken finns i slutet på detta brev). Där finns
information om var träffen är, vad som kommer att hända på träffen och
inte minst, möjlighet att anmäla sig. För att vi skall kunna göra en så
bra träff som möjligt är det viktigt att du anmäler dig i god tid, gärna
redan idag, så att vi vet hur många som kommer. Skulle du sakna någon
information så tveka inte att fråga träffens funktionärer via e-post
till funktionarer at se.linux.org.

Jag vill som sagt passa på att önska er alla en riktigt varm och skön
sommar. Här i Norrtälje har i alla fall inte sommaren haft bråttom utan
det är ännu ganska kallt även om det börjar bli grönt och fint. Vi
hoppas att sommaren håller på sig och öser på för fullt senare när fler
av oss har semester och lov.

Det var de två sakerna jag ville ha sagt med detta brev. Vill ni träffa
mig personligen och ställa frågor om föreningen, fri programvara, eller
något annat så träffar ni mig lämpligen i Göteborg på träffen den 2:a
till 3:e juli. Har ni ingen möjlighet att komma så går det även bra att
kontakta mig och resten av styrelsen på adressen styrelse at se.linux.org.

Ha det så bra, vi ses kanske i Göteborg!

Marcus Rejås, ordförande Svenska Linuxföreningen

Samlad information om träffen finns på följande adress:

http://se.linux.org/aktuellt/traff_2005

--
Marcus Rejås
Svenska Linuxföreningen