[selinux-traffar] IRL2006

Marcus Rejås marcus at rejas.se
Mon Apr 24 08:59:02 CEST 2006

On Wed, Apr 12, 2006 at 22:06:43 +0200, Martin Bertilsson Haagen wrote:
> Hej!

Hej!

> Det är redan långt gånget på det nya året. Det är därför hög tid att
> planera inför föreningens stora träff, IRL2006. Vi försöker med detta
> mailet undersöka vilket intresse det finns för en träff i år.
>
> Några frågor som du gärna får svara på:
>

> * Var i Sverige tycker du att IRL2006 skall hållas?

Jag anser att den bör vara i Mellersta eller Norra delen av Sverige
eftersom vi var lång söderut i fjol.

> * Vilka aktiviteter skulle du vilja se på en träff?

Jag tyckte att det var mycket trevligt i fjol. Jag ser egentligen ingen
anledning att gå ifrån det koncept vi hade i fjol.

> * Skulle du kunna tänka dig att hjälpa till att annordna IRL2006?

Ja, om det är i Stockholmsområdet. Helst i Norrtälje, men det är nog
inte helt rimligt :)

Får jag hjälp att anordna något i Stockholm så är jag beredd att lägga
ner en hel del arbete på det, men jag vill inte göra det själv. Några
fler själar får allt träda fram.

> * Deltog du på IRL2005? Vad var bra? Vad var mindre bra?

Ja, det gjorde jag. Jag tycker att allt fungerade mindre bra. Vad som
möjligtvis var ett minus var att vi fick äta lunch så pass utspritt.
Men det är det enda negativa jag kan komma på.

Sedan hör min insats i "kast med liten hårddisk" också till det som var
mindre bra, men det får jag väl försöka bättra på tills i år :).

--
Marcus Rejås           cellular: +46 70 266 7985              ,= ,-_-. =.
Rejås Datakonsult      e-mail:   marcus at rejas.se             ((_/)o o(\_))