[selinux-traffar] Nyckelsigneringsparty på IRL 2007

Johnny Chadda johnny+selinux at chadda.se
Fre Jan 12 14:08:52 CET 2007

On Thu, 2007-01-11 at 23:57 +0100, Anders Lindbäck wrote:
> Du kanske kan ta tag i det hela och skriva ihop en beskrivning
> av vad alla bör göra för att kunna få varandras nycklar ?
>
> Det bästa att få upp det på föreningens webbplats så alla
> kan läsa vad de bör förberada så att folk kan byta nycklar.

Jag har skrivit ett dokument baserat på Thomas version som kan nås på
följande adress. Kika gärna igenom det och säg till om det är några
oklarheter.

  http://se.linux.org/node/808

Anledningen till att jag valde pgp.mit.edu som nyckelserver är för att
våran egen inte verkar må speciellt bra. Är den bara avstängd kanske det
kan vara av intresse att köra igång en igen, men MITs server fungerar
vanligtvis också bra.