[träff] Stockholm: Öl och linuxsnack i solen någon?

Amelia Nilsson amelia at se.linux.org
Sat Juni 16 09:29:04 CEST 2007

Hej!

Nu när sommaren är här och solen skinner kan iaf inte jag trots all
nördighet hålla mig borta från uteserveringarna. Finns det några fler
linuxgeeks i Stockholm som vill trotsa nördigheten och trängas med folk
i solen på en uteservering? Ok, låter inte så kul så varför inte lägga
till en kall öl eller cola och massa linuxsnack? :)

Är någon intresserad så skriv till maillistan vilka dagar ni kan så
kanske vi kan få ihop en after work-öl i veckan med lite trevligt
linuxsnack.

Mvh,
Amelia Nilsson
amelia at se.linux.org