[selinux-ugs] [Fwd: [selinux-aktiva] IRL2006]

vetgirig at linuxbolaget.se vetgirig at linuxbolaget.se
Sön Apr 23 19:41:14 CEST 2006

Jag tänkte informera om följande och höra mig för om det finns någon LUG som
kan tänka sig att samarbeta gällande detta ?

Med tanke på att vi förra året var i Göteborg så vore ett möte i Stockholm
eller någon stad i dess närhet intressant.

Hej!

Det är redan långt gånget på det nya året. Det är därför hög tid att
planera inför föreningens stora träff, IRL2006. Vi försöker med detta
mailet undersöka vilket intresse det finns för en träff i år.

Några frågor som du gärna får svara på:

* Var i Sverige tycker du att IRL2006 skall hållas?

* Vilka aktiviteter skulle du vilja se på en träff?

* Har du tips på intressanta föredragshållare?

* Skulle du kunna tänka dig att hjälpa till att annordna IRL2006?

* Deltog du på IRL2005? Vad var bra? Vad var mindre bra?

Kom gärna med tips och ideer!

Jag ber om ursäkrt för korpostningen.

--
mvh