[selinux-webdev] Författare inte synlig för ej inloggade

Alexander Nordström lx at se.linux.org
Tis Aug 16 13:24:45 CEST 2005

När man är inloggad på webbplatsen står det längst nere till höger vem
som är ansvarig för ett visst dokument. Detta syns dock tydligen inte
för besökare som inte är inloggade.

Det vore väl både passande för upphovsrätt och för att ge rättmätig ära
åt författare om det alltid stod vem som skapat de olika filerna?
Särskilt som inloggade författare kanske, liksom jag gjort, inte bryr
sig om att skriva sitt namn eller alias någonstans för att de tror att
det ändå alltid framgår.

--
Alexander Nordström
Svenska Linuxföreningen