[selinux-webdev] http://devel.se.linux.org/

Jens Hjalmarsson jens at hjalmarsson.se
Mon Nov 14 19:53:50 CET 2005

> Var lade du till detta? Vore trevligt om alla får reda på hur det
> funkar.

Vi kör ju, för tillfället, med temat "friendselectric". Då går man in i mappen "themes/friendselectric". Där finns filen style.css som innehåller formatmallen. Där la jag till detta.

Det krångliga är ju att man måste ha access till filsystemet för att kunna ändra i de där filerna. Vi löser det genom att installera subversion. Alla kan då checka ut alla filer och sitta hemma och pilla och sen skicka in ändringarna. På servern har vi ett litet script som uppdaterar filerna varje gång någon kör checkin.

Jens