[selinux-webdev] Loggan..

Magnus Stålnacke jemamo at telia.com
Ons Nov 16 21:09:04 CET 2005

Jag flyttade loggan från sidkoden till stilmallen,
kolla om ni gillar det bättre. Anledningen är dels
att sidan skall slippa skala loggan vid olika
fönsterbredder vilket även innebär att den förändras
i höjd, dels också för att det blir mindre sidkod,
dessutom bara ett ställe att ändra på om man vill mixtra
mer med den - mer flexibelt vid förändringar.

O.B.S
Jag har dock inte testat förändringen med nåt annat
än mozilla, jag utnyttjade mest tillfället att
testa subversion som jag nyss installerat och aldrig
använt förut (väldigt likt CVS faktiskt).

Funkar det bra så kan logo-bilderna under "files"
tas bort, eftersom logon nu ligger i tema-katalogen.
Byta namn på temat till selinux är nog också all
ide, eftersom det är fingervrickande att skriva
"friendselectric", dessutom så är det ju inte längre
samma tema allt eftersom det förändras.

Finns det nån web-adress där man kan kika på
förändringarna som görs? Nåt i stil med t ex:

http://savannah.nongnu.org/cgi-bin/viewcvs/gcmd/gcmd/?cvsroot=Web#dirlist