[selinux-webdev] PHP-fråga

Jens Hjalmarsson jens at hjalmarsson.se
Tors Nov 17 19:05:17 CET 2005

Hej,

Texten på framsidan "OBS! Detta är en testsida" vill jag ändra till en dynamisk sådan. Det ska alltså köras en snutt phpkod mitt i där.
Idag är det "print $site_mission;" som utförs, vilket skriver ut phpkoden i klartext om jag lägger sådan där. Hur gör jag för att tolka eventuell kod i $site_mission först?

Jens