[webb] Struktur på webbplatsen

Björn Sjöberg ibs at se.linux.org
Ons Aug 22 07:07:29 CEST 2007

On Sun, Aug 12, 2007 at 10:05:08PM +0200, "Anders S. Lindbäck" wrote:
> För resten av webbplatsen har vi idag ungefär följande - med smärre
> förändringar som jag gjort för bl.a. döende arbetsgrupper.

Jag tycker det ser riktigt bra ut! Å andra sidan så har vi inom styrelsen löst
diskuterat om att ändra om i arbetsgrupperna, också det efter ett förslag av
Anders. Det skulle innebära att en arbetsgrupp kan driva flera projekt. Då
skulle det se ut något i stil med:

 /arbetsgrupp/
         /doc/           - dokumentation
         /pr/            - samlad arbetsgrupp för events och annan pr
                 /sfd/   - Software day
                 /irl200x/ - Föreningens årliga träffar
         /src/           - samlad arbetsgrupp för utveckling
                 /www/   - webbplatsen
                 /fria24/ - 24timmarsmyndigheten
         /sys/           - nuvarande driftgruppen
         /ugs/           - samarbete med user groups

Vad tycker ni? Jag tycker det är ståtligt och föreslår att vi
implementerar denna struktur.

Mvh,
Björn

--
"Woof bloody woof"
	- Gaspode The Wonder Dog

6001 EDF9 073C DF8B A982  F487 7006 BD56 CA3B C436