[webb] [tickets.se.linux.org #523] Re: Ny inloggningsinformation på SvenskaLinuxföreningen för fingalson

Björn Sjöberg via RT rt at se.linux.org
Tis Juli 3 23:46:30 CEST 2007

Hej igen.

Nu ser jag att det är något tok med inloggningen.. ibland verkar det
inte fungera. Ska skicka detta vidare till webb-folket så får de kika på
det.

Hursomhelst.. när jag prövar flera gånger eller varierar mig, t.ex.
trycker på knappen "logga in" istället för <enter> i lösenordsrutan
eller loggar in via vänstra menyn så fungerar det. Mycket underligt..
och spännande.

Du kan pröva själv om du inte kommer in efter lite "tjat". Du kanske
t.o.m. kan lista ut under vilka förutsättningar det fungerar eller inte? ;-)

Ha en trevlig dag!

Mvh,
Björn

--