[webb] registrering av medlem

"Anders S. Lindbäck" anders.lindback at linuxbolaget.se
Sön Juli 15 00:18:37 CEST 2007

Amelia Nilsson epostade redan 2007-07-14 23:40

> Jag föredrar nog förslag 2, på det viset kan vi slippa en del av
> spamarna.

Förslag 2 tycker jag är självklart att ha.

Dessutom anser jag att det skall vara tvunget att ange
namn + s-postadress vid registrering - pss så slipper
vi okynnesanmälningar av medlemmar.

PS Plone är nere just nu så jag kan inte kontrollera formuläret
länkat till ovan.

--
Anders Lindbäck
EPO guidelines 1978: "If the contribution to the known art resides