[webb] Statisk information på engelska

Amelia Nilsson amelia at linuxchick.se
Ons Okt 24 14:32:38 CEST 2007

Hej!

När jag satt och kollade lite på sidan så kom jag på att vi inte har
någon information alls om föreningen på engelska. Därför undrar jag om
det finns en möjlighet att på ett hyffsat lätt sätt ha vissa statiska
sidor både på svenska och engelska på den nya webbsidan. Då tänker jag
framförallt på sidor som information om föreningen och styrelsen,
kontaktvägar och liknande information som är statisk (eller bara ändras
någon gång per år).

Mvh,
Amelia Nilsson