[webb] Uppdatering av hemsidan

Joakim Björkman b.joakim at yahoo.se
Ons Sep 24 00:19:08 CEST 2008

Hej Hej!

Jag har gått igenom hemsidan ett par varv samt plöjt en Plone manual på 200 sidor ungefär.
Tänkte jobba med hemsidan lite grann de närmsta dagarna. Kommer väl göra vissa smärre skönhetsförbättringar + skriva en eller ett par artiklar också.

Vad/vilka uppgifter arbetar webgruppen med just nu?
Är det några artiklar eller annan text på ingång? Eller annat aktuellt?

De av er som var i Stockholm kan väl höra av er, så sätter jag ihop några rader om detta. Alternativt sammanfattar ni det själva och skickar över så lägger jag in det.

Uppmuntrande hälsningar,

Joakim Björkman
"webbis"