[selinux-aktiva] Linuxkurser

Björn Sjöberg thereof at se.linux.org
Tis Dec 14 22:12:24 CET 2004

On Tue, Dec 14, 2004 at 12:45:02PM -0800, Martin Olsson wrote:
> Göteborgs Universitet har en distanskurs om open source som är rätt
> vettig iaf, hela titeln lyder:
>
>       "IA0260 Open Source/Fri programvara: filosofi & teori"

Kursplan i .doc är väl en smula att ta i. Tacka vet jag ren och fin text
för enklare dokument. Jag vet inte om just detta dokument är i behov av
avancerad formatering eftersom jag vägrar installera ett officepaket
enbart för att läsa .doc. Men om det är fallet, varför inte html eller
rent av PDF?

Cheers,
Björn Sjöberg

--
"Unix is simple, but it takes a genius to understand the simplicity."
                                                       - Dennis Ritchie