[selinux-aktiva] Linuxkurser

Jonas Öberg oberg at fsfeurope.org
Ons Dec 15 07:46:46 CET 2004

Björn Sjöberg wrote:

> Kursplan i .doc är väl en smula att ta i. Tacka vet jag ren och fin text
> för enklare dokument. Jag vet inte om just detta dokument är i behov av
> avancerad formatering eftersom jag vägrar installera ett officepaket
> enbart för att läsa .doc. Men om det är fallet, varför inte html eller
> rent av PDF?

Vi använder inte kursportalen för den kursen, så det är ingen som
kommenterat det tidigare. Men nu finns den där som PDF. :-)
Kursen går nästa gång HT05, dvs efter sommaren nästa år. Eventuellt
kommer det en liknande kurs VT05, dvs i mars nästa år eller så. Den
fokuserar i så fall mer på det politiska kring fri programvara, men vi
har inte tagit några beslut än.

--
Jonas Öberg                             +46-31-7804105
Free Software Foundation Europe         www.fsfeurope.org