[selinux-aktiva] TV-kort för digital-tv

Kenneth Ekdahl sensei at sensei.nu
Ons Dec 29 22:06:18 CET 2004

On Wed, Dec 22, 2004 at 08:08:36PM +0100, Torbjörn Svensson wrote:

> Det enda jag kan påpeka är att du antagligen vill ha ett kort som
> använder sig av BTTV. Har för mig att de flesta Hauppauge använder detta.

Jag kan inget personligen om detta, men min känsla är att detta är den
tillverkare som jag hört mert positivt om i linuxsammanhang, och minst
negativt. En sådan känsla kan ibland vara användbar i brist på mer exakt
infomation.. :-)

--
  Kenneth Ekdahl (sensei at sensei.nu), (sensei at cpan.org)
  http://sensei.nu http://merit.sensei.nu