[selinux-aktiva] TV-kort för digital-tv

Björn Sjöberg thereof at se.linux.org
Ons Dec 29 22:12:06 CET 2004

On Wed, Dec 29, 2004 at 10:06:18PM +0100, Kenneth Ekdahl wrote:
> Jag kan inget personligen om detta, men min känsla är att detta är den
> tillverkare som jag hört mert positivt om i linuxsammanhang, och minst
> negativt. En sådan känsla kan ibland vara användbar i brist på mer
> exakt infomation.. :-)

Så sant så sant.. stod dock i man-sidan (man bktr) vilka kort som var
kända att fungera på FreeBSD.  Hauppauge Wincast, TV, WinTV/PCI stod med
iallafall + en bunt till. Härligt med man-sidor som är informativa! :-)

Cheers,
Björn Sjöberg

--
"Unix is simple, but it takes a genius to understand the simplicity."
                                                       - Dennis Ritchie