[selinux-aktiva] Tidsmaskin

Tim Terlegård tim at se.linux.org
Tis Feb 8 21:57:57 CET 2005

> Gjorde precis en resa tillbaka i tiden med hjälp av the Wayback Machine.
> Där kan man se hur föreningens hemsida utvecklats sedan den kom till i
> nån gång 1998-1999 (om jag minns rätt). Bege er till
>
>    http://web.archive.org/web/*/http://www.se.linux.org

Vilken nostalgitripp!

David, du gjorde ett jäkligt bra jobb med hemsidan. Tycker den gamla
blåa var enkel och snygg.

Något som var _mycket_ bättre på den gamla goda tiden var
artikelskrivandet. Hemsidan visade vilka artiklar vi skrivit och då blev
det ju några stycken. Nu är det för lite av de där roliga artiklarna. Vi
behöver nog lyfta fram artiklarna lite bättre. Ska vi ha en
veckans-artikel-ruta mellan föreningsinformationen och nyheterna?

Tim