[selinux-aktiva] Tidsmaskin

Anders Lindbäck vetgirig at se.linux.org
Tis Feb 8 22:47:04 CET 2005

David Pettersson yttrade:
> Gjorde precis en resa tillbaka i tiden med hjälp av the Wayback Machine.
> Där kan man se hur föreningens hemsida utvecklats sedan den kom till i
> nån gång 1998-1999 (om jag minns rätt). Bege er till
>
>    http://web.archive.org/web/*/http://www.se.linux.org
>
> och förundras. :-)

Hittade följande från år 2000:

Svenska Linuxföreningen
(Tisdagen den 22 februari)

För exakt en vecka sedan skapades Svenska Linuxföreningen, SeLinux, med förhoppningen att kunna sprida budskapet om fria programvaror och operativsystem till allmänheten. Då vi just kommit igång, är det lite rörigt just nu, men förhoppningsvis ska vi kunna erbjuda dig som trogen besökare medlemskap i Svenska Linuxföreningen. Mer om denna kommer snart.

Det betyder att föreningen är exakt 4 år om 7 dagar - den 15 februari 2004!

Vad tiden går. Skall det firas på något sätt ?

--
Anders Lindbäck