[selinux-aktiva] webbramverk

Leif leif.zuu at gmail.com
Fre Okt 14 21:19:52 CEST 2005

Jag har installerat och gjort typ hello world i Ruby on rails. För de
som inte har sett så finns det en 15 min lång introduktionsfilm till
Ruby on rails: http://www.rubyonrails.com/media/video/rails_take2_with_sound.mov

Jag har inte testat något annat än ruby on rails, så jag kan
egentligen inte utala mig så mycket. Vet dock att det finns en bra bok
till Ruby on rails som jag dock ej kommer ihåg vad den heter. Men om
du är intersserad kan jag ta reda på det.

Mvh
Leif Linse