[selinux-aktiva] Träffar!

David Pettersson david at se.linux.org
Sat Jan 14 02:22:39 CET 2006

Hallå!

Satt och funderade lite ikväll på att dra igång lite träffar. Det är
aldrig fel att träffas IRL och knyta lite nya kontakter.

Jag pratade nyss som hastigast med Thomas (thomas) om detta och jag är
på att komma och prata om Webware+Cheetah om folk är
intresserade. Dock behöver vi lokal för ändamålet, så om någon finns i
Göteborg som kan ordna en enklare seminariesal så hör gärna av er.

Planen är att fortsätta att dra igång lite träffar runt om i
landet. Jag vet att vi har medlemmar mest överallt. Tobias (azoff)
finns i Jönköping -- kanske vore det ett lämpligt ställe att ha en
träff på därefter? :-)

Vad tror ni? :-)

Mvh,
--