[selinux-aktiva] Träffar!

J W unix67 at bredband.net
Sat Jan 14 09:41:39 CET 2006

hej
ingen dum idé....
känner inte ngn som kan ordna lokal / sal tyvärr
[newbie on se-linux]

--
y.s./MVH

//JW

unix67 at bredband.net

System: Asus A7N8X/Amd3200+ barton/1536 mb ddr ram/1.62 Tb
hdd(3x120-1x160-2x250-2x300gb)/256 mb radeon9600

This machine is running SuSE Linux 10.0 Pro and Linux Fedora Core 4

Take a look at:

http://www.novell.com/products/suselinux/
http://www.novell.com/documentation/suse10/
and: