SV: [selinux-aktiva] Årsmötet 2007 IRL och IRL 2007

Anders Lindbäck anders.lindback at linuxbolaget.se
Tors Okt 12 00:19:10 CEST 2006

Patrik Strömberg wrote:
>  Detta tycker jag låter som en mycket bra idé! Årsmöten via nätet (IRC
> odyl.) i all ära men att träffa folk IRL så gott som alltid bäst.
> Beroende på hur mycket folk ni räknar med kanske jag kan hjälpa till med att
> förmedla lokaler...
>
> /Patrik Strömberg, Stockholmare

Jag räknar med att det blir någonstans i storleksordningen 50-100 närvarande.
Det var ca 50 i Mälarlinux 2004 och IRL 2006 i Göteborg men jag tror vi kan
locka fler om vi håller det i Stockholm för att det bor fler människor i dess
närhet.

Så 100 personer är ett mål att sikta på även om vi får dit någon verkligen
intressant talare så kan vi säkert dubbla det.

--
Anders Lindbäck
EPO guidelines 1978: "If the contribution to the known art resides