Re: SV: [selinux-aktiva] Årsmötet 2007 IRL och IRL 2007

Morgan Wigge morgan at wigge.nu
Tors Okt 12 12:00:45 CEST 2006

Jag skulle iofs kunna hålla någon dragning om oracle + linux om
intresse finns.. (även om det känns lite otäckt med 100 åskådare så)
:P

proprietärt så det ryker men ändå en high-end lösning med linux som
plattform...

sen vad man väljer för fokus beror väl på kundkretsen; köra oracle på
linux, Oracle RAC på ocfs på linux, Datawarehouse på linux, Oracle
Säkerhet (i kombination med någon som fokuserar på os-säkerhet
kanske).

bara ett spånmail.. kanske är helt fel målgrupp :P

/Morgan

On 10/12/06, Anders Lindbäck <anders.lindback at linuxbolaget.se> wrote:

> Jag räknar med att det blir någonstans i storleksordningen 50-100 närvarande.
> Det var ca 50 i Mälarlinux 2004 och IRL 2006 i Göteborg men jag tror vi kan
> locka fler om vi håller det i Stockholm för att det bor fler människor i dess
> närhet.
>
> Så 100 personer är ett mål att sikta på även om vi får dit någon verkligen
> intressant talare så kan vi säkert dubbla det.
>

> --
> Anders Lindbäck
> EPO guidelines 1978: "If the contribution to the known art resides
> [...]

010011010110111101110010011001110110000101101110001000000101011101101001011001110110011101100101