[diskussion] Träff 2007

Anders Lindbäck anders.lindback at linuxbolaget.se
Mon Apr 16 15:23:36 CEST 2007

Daniel Stenberg wrote:

> ... och inte ens då:
>
> "Åtkomst nekad

Oj, hm tydligen räcker det inte med att vara inloggad för att se den.

Jag kommer åt den som styrelseledmot. Men tydligen behövs det
mer för att vanlig medlemmar skall komma åt den.

Jag gjorde den publicerad så kommer ni åt den.

Egentligen borde det finnas ett mera finmaskigt nät så att
man kan skapa sidor som vanliga användare kan se men inte
anonyma användare.

--
Anders Lindbäck
EPO guidelines 1978: "If the contribution to the known art resides