[diskussion] Reservera sig mot information

Mats Karlsson mats.o.karlsson at gmail.com
Tors Dec 6 23:02:24 CET 2007

Cristian Ionescu-Idbohrn wrote:

> Diskussionscensur på mailservern är nog olagligt.
> Åskiltsfriheten är inskriven i grundlagen, och där rör du dig på hal is.
>

> vh,

Noop, jag rör mej inte på hal is, då mitt förslag bygger på att det är
ett medvetet val som den enskilde individen utför!

Och var så vänlig att sluta med att skicka en massa smörja om vilken
user-agent som används mm. DET ÄR KRÄNKANDE OCH OHÖVLIGT AV DEJ!
Du har redan klargjort i en annan tråd om din inställning och att du
håller på och gör det i den här tråden är ju bara löjligt.

/M