[selinux-aktiva] Föreningens framtid

Marcus Rejås rejas at se.linux.org
Tors Jan 18 11:03:59 CET 2007

On 01/16 09:57, Tim Terlegård wrote:

> Låter som en bra idé. Men ska kanske arbetsgrupperna ha forum? Det är
> väldigt populärt medd webbforum även om jag personligen tycker inte
> använder dem.

Om det inte krånglar till det för mycket tekniskt så tycker jag mycket
väl att arbetsgrupperna kan ha forum om de vill. Jag är inte heller
främmande för att arbetsgrupperna, om de vill, får egna subdomäner där
de själva huserar på ett sätt som stöder deras verksamhet bäst och bara
har en presentation på sidan bland de andra grupperna.

  /Marcus

--
Marcus Rejås
Svenska Linuxföreningen