[selinux-aktiva] PGP-nyckelsignering i Västerås på söndag kl. 15:00

Johnny Chadda johnny+selinux at chadda.se
Fre Jan 19 22:50:43 CET 2007

Hej listan,

Det planeras att hållas en mindre signering av GPG-nycklar i Västerås nu
på söndag den 21/1 kl. 15:00 mitt emot skrapan.

Är du intresserad av att komma och få din nyckel signerad, vänligen
ladda upp din nyckel till http://pgp.mit.edu och skicka resultatet av
gpg --fingerprint <nyckel> till mig, och säg till att du kommer.

Lite mer information om själva förfarandet kan läsas på:

  http://se.linux.org/node/808

Hur det faktiska förfarandet kommer att ske beror på hur många personer
som kommer.

Vänliga hälsningar