[diskussion] Publika mailinglistor ?

Cristian Ionescu-Idbohrn cii at se.linux.org
Fre Juli 6 21:24:08 CEST 2007

On Fri, 6 Jul 2007, Erling Hellenäs wrote:

> Kommentar till Christian Ionescu-Idbohrn.
                  ^
                  Det här tecknet finns inte i mitt förnamn

> Har vi ingen som helst moderering av listan?

Då får man låta bli spriten :)

> På Google och fritt fram att säga vad som helst om vad eller vem som
> helst ?

Ja. Varför inte (se signaturen ;-) )?
Det är ett fritt land (uttryksfriheten är skriven i grundlagen), sägs det.
Har du andra erfarenheter?

> Med vänliga hälsningar

Lika vänligt från Skånes sumpmarker ;-)

Du bytte epost-klient:

Hur ska jag tolka det?

--
MP5K-SD Mantis digicash [Hello to all my friends and fans in domestic
surveillance] military InfoSec IMF bemd gamma fraud MD2 MIT-LL argus