Re: [diskussion] Öppen debatt

Cristian Ionescu-Idbohrn cii at se.linux.org
Sön Juli 8 19:52:55 CEST 2007

On Sun, 8 Jul 2007, Kim Johansson wrote:

> Till Cristian Ionescu-Idbohrn.

> Det känns mer som du enbart är "ute" efter Erling i ditt inlägg, snarare
> än intresserad av sakfrågan.

Stämmer inte.  Jag har absolut ingenting emot Erling.  Varför skulle jag
ha det?  Jag känner inte honom.  Han framlägger idéer som jag har en annan
uppfattning om.  Fri debatt, eller?

> Skärpning tack!

Mao, "du ska veta hut".  Jag känner igen detdär.  Det var en moderat i
konstitutionsutskottet för ett tag sedan, eller hur?

Nej du, skärp dig själv och var saklig.  Det skulle inte heller skada om
du lärde dig citera heller.  Här finns det hjälp:

  http://www.guckes.net/mail/edit.html
  http://mailformat.dan.info/quoting/bottom-posting.html
  http://www.slipstick.com/mail1/quote.htm
  http://www.netmeister.org/news/learn2quote.html

A: Because we read from top to bottom, left to right.
Q: Why should i start my reply below the quoted text?

--
Cristian